rpm 3.0.5

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Czw, 17 Sie 2000, 13:23:56 CEST

czwartek 17/08/2000 13:07:52, Michal Margula:

> Tak z nudów zrobiłem testy: przed instalacją nowego rpma na db3 baza
> zajmowała 15 megsów i rpm -qali zajmowało 23 sekundy. Po upgradzie baza
> zajmuje 7 mega i ta sama operacja zajmuje 11 sekund. Hm. Jeszcze jakieś
> zalety ma to db3? :>>>

U mnie ile zajmowała, tyle zajmuje (przebudowałem starą przed
aktualizacją, rebuilddb z db2 na db3 to półtorej minuty):

$ du -s /var/lib/rpm*

9329   /var/lib/rpm
9775   /var/lib/rpm-db2

To zmiejszanie to chyba nie sprawa db3, tylko, dawno nie
przebudowywane bazy?

Paweł