Polskie locale a BALSA i GFTP

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Czw, 17 Sie 2000, 14:05:24 CEST

[czwartek, 17 sierpień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> On Thu, 17 Aug 2000, Michal Margula wrote:
> [..]
>
> Albo pluskiwak w balsie albio w gtk+.

IMHO w balsie. Już zniknęły problemy z polami do wpisywania tekstów w innych
programach (prawdopodobnie jakiś mój błąd :>), ale balsa twardo nie chce
poprawnie działać, więc IMHO błąd alsy... chociaż zaraz sprawdzę inne
locale... no i w tym momencie zgłupiałem. Przy LANG=de widać 6 przycisków i
fragment 7. W polskich localach widać tylko 5. Przy wegierskich (hu) widać 9
i kawałek 10tego. Przy portugalskich tak samo jak w niemieckich. I przy
francuskich 7 całych i mały fragment ósmego.... Aha przy braku LANG jest 9
przycisków, które ładnie mieszczą się na ekranie. W ogóle przycisków jest
12. To tyle z reportażu małego detektywa ;]

Troche nie bardzo rozumiem o co tu chodzi :))). Fonty?

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer