Polskie locale a BALSA i GFTP

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Czw, 17 Sie 2000, 16:45:55 CEST

[czwartek, 17 sierpień 2000], Michal Kochanowicz napisał(a):

> A u mnie owszem. Tzn. ja nie używam balsy - jedyne co przetestowałem to
> dialog pokazujący się jeśli nie ma pliku konfiguracyjnego. Trzeba tam
> wpisać imię itp. Przy braku LC_CTYPE i LANG=pl_PL literki nie trafiają w
> kursor (i ogólnie dialog jest trochę rozjechany), natomiast przy
> LC_CTYPE=C wszystko jest pięknie.

Widzisz... sprawdź głowne okno balsy, bo się rozchodzi o przyciski na górze.
przy użyciu balsy odpalałem mając:

LANG=pl
LC_ALL=pl_PL
LC_TYPE=C

i to samo...

Przyjrzałem się temu dokładniej i gdy dałem unset LC_ALL literki się w
InputBoxach nie rozjeżdżają. Natomiast dalej te perfidne przyciski :(

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer