rpm 3.0.5

Jarek Druzd raven w ae.pl
Czw, 17 Sie 2000, 17:42:12 CEST

On Thu, 17 Aug 2000, Michal Margula wrote:

>Tak z nudów zrobiłem testy: przed instalacją nowego rpma na db3 baza
>zajmowała 15 megsów i rpm -qali zajmowało 23 sekundy. Po upgradzie baza
>zajmuje 7 mega i ta sama operacja zajmuje 11 sekund. Hm. Jeszcze jakieś
>zalety ma to db3? :>>>

W db3 z tego co slyszalem dodano drzewka binarne, ktore to zmienijszaja
ilosc odwolan do dysku i ogolnie predkosc przeszukiwania calej bazy. Ale
zeby sie naprawde przekonac o "sile" tego rozwiazania trzeba by bylo
miec troche wieksza baze niz ta, ktora jest baza rpm'a.

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [http://www.raven.ae.pl]
  __ (o_o)  mailto: raven w ae.pl raven w to.sexbomba.com.pl