Emacs

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Wto, 22 Sie 2000, 16:12:20 CEST

On Sat, Aug 19, 2000 at 01:40:28PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
: On Sat, 19 Aug 2000, Michal Margula wrote:
:
: > [sobota, 19 sierpień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):
: >
: > > Tak czy inaczej xemacs działa na terminalu (to "x" w nazwie to jest od
: > > eXtended :).
: >
: > Heheeh. Mnie dokładnie tak samo to "x" zmyliło :). BTW: czy ktoś ma jakieś
: > emacs for dummies? Myślałem coby się na niego przerzucić z robieniem WWW, bo
: > w tej kwesti VIM lekko zasysa ;>
:
: Z xemacsem przychodzi tutorial po polsku.

Na naszym www mapisałem trochę o podstawach.
Uwagi mile widziane.

:
: kloczek
: --
: -----------------------------------------------------------
: *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
: Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*
:
:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)