Solid POP3 0.16c

Jerzy Balamut jurekb w dione.ids.pl
Śro, 23 Sie 2000, 13:52:13 CEST

Witam,

Takie dwie drobne sprawy:

1. Przed chwilą wypuściłem wersję 0.16c (pre3) solidpopa. Byłbym bardzo
   wdzięczny, gdybyście go trochę potestowali: sprawdzili różne
   mechanizmy, sprawdzili, czy się kompiluje (i działa) dla różnych opcji
   ./configure, czy są jakieś warningi w czasie kompilacji, poczytali
   dokumentację, czy nie ma w niej żadnych braków, błędów, czy o czymś nie
   zapomniałem. Przez ostatnich parę dni program bardzo mocno testowałem,
   dokładnie sprawdziłem źródła, ale i tak na pewno o czymś zapomniałem :>
   Pakiet ze źródłem można dostać z CVS, albo spod adresu:
   ftp://dione.ids.pl/pub/solidpop3d/pre/solid-pop3d-0.16c.tar.gz

2. W zestawie kluczy na pgp.pld.org.pl znajduje się także mój klucz.
   Identyfikator: B1E1DACC. Chciałbym go wykorzystać do podpisywania pakietów
   ze źródłem (razem ze starym klucza z PGP 2.6.3i) i w związku z tym
   przydałoby się, żeby klucz był podpisany przez parę osób.

--
* Jerzy Bałamut, Rzeszów
* e-mail: jurekb w dione.ids.pl