Poległem... :(

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pon, 28 Sie 2000, 22:48:12 CEST

Witam

Jakiś czas temu wspominałem, że chce siostrze udostępnić swojego linuxa...
no więc opowiem jak to było, bo w sumie cała impreza zakończyła się
fiaskiem...

Pierwszy problem pojawił się przy spieprzonym XDMie. "Rozwiązałem" go
wymieniając xdm na gdm. Poszedł całkiem nieźle, bo przy okazji rozwiązał
problem jak zrobić ładnie rebooty i halt. Niestety pojawił się  inny
problem. Gnome ani Xsession nie chce się poprawnie odpalać, gdyż używają
programu freetemp, którego nigdzie nie ma. Konieczna była ręczna interwencja
w .xsession i .xinitrc.

Następnie wyskoczył problem z gnome + icewm. GNOME startuje bardzo długo
zatrzymując się najdłużej na ładowaniu gnome-wm. Później każde okienko sie
pokazywało na dole w liście (taskbar?) - nawet każdy panel... Powoli
doszedłem do tego, że boli go _podwójne_ odpalanie icewm. Nie wiem jak to
sie dzieje, że on go odpala dwa razy... W ~/.x* mam tylko odpalanie
gnome-session. Rozwiązaniem było skopiowanie mojego ~/.gnome* do jej... ale
to nie jest dobre rozwiązanie, bo angielski wymieszał się z polskim...
Nie wiem co jest powodem. Jedyan różnica to taka, że pierwszy raz gnome
odpaliłem pod enlightenmentem, kiedy się pliki generowały. Jak odpalę
enlightenmenta to startyuje idealnie... o co tu chodzi?

Dalej chodzi o ten problem z LOCALE na PL... literki się rozjeżdzają... jak
"w mordę szczelił"... :\.

Ostatnia sprawa to całkowicie spieprzona obsługa POP3 balsy... komuś to w
ogóle działa?

Pozdrawia zrezygnowany

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer