bind chroot

Blizbor tb670725 w ima.pl
Śro, 30 Sie 2000, 11:54:06 CEST

At 8/30/00 11:37 AM, you wrote:

>Krótka lekcja Unixa:
>prawa do katalogów:
>r - prawo wykonania ls
>w - prawo utworzenia/skasowania pliku
>x - prawo zajrzenia do katalogu.
>Jak nie ma x na katalogu to ani r ani w nic nie dają.

ROTFL !!!

Bzdury wasc pisze. Kolegow madzrzejszych popyta,
a i czytanie dokumentacji szkody mu nie przyniesie.

>Czy już wiesz po co mu x na katalogu roboczym ?

Jak poczytasz to sie dowiesz :)))

>Wiget
>--
>Artur Frysiak
>http://www.pld.org.pl/

Po raz kolejny wyskakujesz z pouczeniami jak filip z konopii.
Nie osmieszaj sie.
To o czym piszesz wie nawet moj 8-mio letni syn, tylko ze on
wie jak to jest naprawde :)))

Blizbor