kloczek: SOURCES pidentd.inetd

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Czw, 3 Sie 2000, 14:54:09 CEST

[..]
> Chyba juz jest... tylko skad i w RH i w PLD w /etc/rc.d/rc.sysinit:
> # we need /proc mounted before everything
> mount -n -t proc /proc /proc
>
> I tutaj trzeba dopisac: -o gid=${PROCGID}
>
> Mam tylko pytanie: wpisywac gid cyfrowo na stale czy jakos
> wydobywac z /etc/group. Jesli to drugie to jak?
Na razie zrobilem cyfrowo. Puscilem do cvs'a caly zestaw poprawek.
Tylko prosze o dodanie ze nowe rc.scripts wymagaja poprawionego setup'a.
(cos w Requires:), przy skladaniu tego wszystkiego, bo inaczej to bedzie
numeryczny gid w /proc'u.

M.
--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/