Instalator CD.

Śro, 2 Sie 2000, 00:24:53 CEST

On Tue, 1 Aug 2000, Lukasz Trabinski wrote:

> Well, dobrze byłoby gdyby wszystko leżało w jednym miejscu, tj. np.
> na mer.zie.pg.gda.pl oraz na jego mirrorach...

Włąsnie zapuściłem dociniecie zasobów z sokratesa takze bedzie to w jednym
miejscu ale i tak nie jest to rozwiazanie poprawne i ostateczne. nadal
jest byk w mkisofs na sparc co uniemożliwia generowanei obrazów iso na
bierząco po każdej zmianie bezposredio an merze (to ejst Linux na USparc).

Co parwda Sebastian coś pisał na ircu że namierzył powód tych błedów (tak
jak przypuszczałem wynikało to z tego, że sparc ejst big endian, a x86
litle endian) ale bezpośrednai poprawka jeszcze nei zostałą
spreparowana.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/