i386 (brak selrpm i prowizorka + biblioteki do prowizorki)

Dariusz Karolczak D.Karolczak w pa11.sieradz.sdi.tpnet.pl
Śro, 2 Sie 2000, 14:43:29 CEST

Am 00-08-01, 09:45:47, napisał Sebastian Zagrodzki
<s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl> na temat Re: i386 (brak selrpm i
prowizorka + biblioteki do prowizorki):

> mknod? A ja zaraz pododaję co ciekawsze urz?dzenia...
> a BTW, to nie powinno być scd0?

Prawdopodobnie powinno ale sr_mod tak podaje jak napisalem (sorki za
ostatnio wysylane lamerskie pytania
ale ze wzgledu na fakt iz goni mnie czas przed urlopem niestety nie mam
czsu do wszystkiego sam
dochodzic :( poprzez analize wszystkiego krok po kroku :( )

Ps. co do addpkg rpm to w opisie nie jest to jednoznaczne (opis raczej
wskazuje na addpkg net lub net-tools
mozliwe ze nie doczytalem (a nie pamietam dokladnie skad bralem gdy
instalowalem poprzednio na i586
mozliwe że poprostu skleroza :( mnie chwyciła)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/