Witam wszystkich

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Śro, 2 Sie 2000, 19:09:20 CEST

On Wed, 2 Aug 2000, Maciej Arciuch wrote:
> Mam kilka pytań dot. PLD. Otóż podstawowym problemem wydaje mi się
> zdobycie PLD. Wiem, wiem, są pakiety na płytce od Linux Plus'a, ale to
> już było jakiś czas temu. Nie mam ani stałego łacza, ani wypalarki, więc
> ISO(z którymi i tak są chyba kłopoty - a właściwie: są one aktualne?)
są aktualne, ale nie wiem jak jest z ich mirrorowaniem, generalnie już
powinno się zacząć...

> Czy jest taka możliwość(wiem, że to głupio zabrzmi :), żeby ktoś z ekipy
> PLD zabierał ze soba na spotkania PLUG-u jakąś płytkę z właśnie
> wytłoczonym najnowszym PLD i rozstawił kramik, ew. nakleił kartkę na
> drzwiach("PLD u tego i tamtego w cenie takiej i takiej"). A może jakieś
> będzie install party poświęcone PLD?
tak było swego czasu, tzn. ja przynosiłem płytki, wypalałem itd. Od
jakiegoś czasu na PLUGu nie bywam, więc nie wiem jak tam jest w tej
chwili...
A install party było, było spotkanie PLUG poświęcone PLD, było
spotkanie developerów PLD z publicznością (dwudniowe), jeszcze parę
okazji żeby to sobie zainstalować też było... Więc wydaje mi się że z
tym nie ma raczej problemu. Poza tym - fajnie się mówi o takim
install-party, ale jak już wziąłem się za organizowanie to nie było
wielu chętnych. Tak samo jak z wypalaniem płytek: na spotkaniu razem
było 5 osób chętnych do wzięcia... To nie było dużo...

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/