Netscape i mały błąd w plikach *.desktop

Paweł Jastrzębski psj w astercity.net
Sob, 5 Sie 2000, 21:17:38 CEST

Zbudowałem rpm'y najnowszego netscape'a przez cvs.  Wszystko chodzi  ładnie,
ale jest mały błąd w pliku netscape-communicator.desktop (jest	w  nim	wpis
Exec=/usr/bin/netscape-communicator a powinno być /usr/X11R6/bin/netscap...)
to   samo   jest   w	netscape-navigator.desktop    (taki    sam    błąd).

Pozdrowienia  dla wszystkich! To mój pierwszy mail bo dopiero się zapisałem.

:-)

--
Paweł Jastrzębski        Linux registered user #105618 http://counter.li.org
MAIL:  psj w astercity.net  |  IRC:  PSJ  |  SMS:  48601344445 w text.plusgsm.pl

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/