zagubione pliki, rc-scripts, dev

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Pon, 7 Sie 2000, 14:34:19 CEST

On Sun, 6 Aug 2000, Jakub Bogusz wrote:
> Gdzie się podział run-parts? Z changelogów wynika, że powinien być
> w rc-scripts - i jest, ale w źródłach, do budowanego pakietu już nie
> trafia.
powinien trafiac. Juz poprawilem.

> Co z rhs-printfilters - w PLD tego nie ma (bo jest magicfilter), ale
> do pakietów groff-perl, libgr-progs i tetex-dvips trafiają konwertery do
> rhs-printfilters...
jest ifhp.spec, zdaje się że u nas to jest główny filtr (jako
preferowany dla LPRng). A co do konwerterów to nie wiem...

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/