Kilka uwag :)

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Wto, 8 Sie 2000, 15:48:45 CEST

On Tue, 8 Aug 2000, Michal Margula wrote:

> Hejkum
>
> Tak mi się troszkę nazbierało :).
>
>  Po pierwsze - rc-scripts wciąż krzyczą o brak grupy utmp. Czyżbym coś
> pominął?
>  Po drugie - balsa z test robi mi segfault, jak u Was?
>  Po trzecie - wkrótce dokończę siaga, ale zostanie w /usr, gdyż nie potrafię
> wytropić powodu błędu. U autora siaga prefix /usr/X11R6 działa
> bezproblemowo.
>  Po czwarte - syslog-ng chyba jest stuknięty, bo wszystko wywala na konsolę
> i nie startuje za pierwszym razem.
tzn? 4 syslogi mam 4 biegaja bezblednie..
moze cos w konfigach..to fakt..nie wiem..mialem wlasne

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl>
i386, Linux 2.2, Pine, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/