ncpfs - gdzie jest ???

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pią, 11 Sie 2000, 22:07:48 CEST

On Fri, 11 Aug 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Fri, 11 Aug 2000, Paweł A. Gajda wrote:
> [..]

> Kompletnie ?
> Jeżeli tak to zaraz to zrobię. W sumie troche to na pałe robiłem nie
> zastanawiajac sie nad tym jak to funkcjonuje w systemie ale zdaje sie że
> masz rację.
Akurat mialem okazje to sprawdzic, bo przechodzilem na PLD na venus
i tam jest w uzyciu kontakt z Novellem (btw. robi ktos marsa?).
No i rc-scriptsy zdaly egzamin na piatke z plusem. Po dopisaniu numeru sieci
i ramki IPX ruszyl bez najmniejszych problemow (no tylko mialem redhatowskie
ipxutils i musilem 2 linki zrobic...). ncpfs redhatowski pod tym dziala.
Czekam na ipxutils i ncpfs na ftp to chetnie przetestuje.

> Jeszcze jedna sprawa bo zdaje się, że w tym wypadku może mieć miejsce coś
> podobnego jak przy smbfs. Chodzi o to żeby coś odmontowywało zewnętrzne
> systemy plikowe przy shutdown. Tyle, że w tym wypadku raczej taka poprawka
> powinna być bezpośrednio w rc-scripts.

A zwykly umount -a nie odmountowywuje?
Bo ja zamiast ncpumount jak uzyje umount  to dziala.

M.
--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/