epic vs ircii

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Pią, 11 Sie 2000, 23:32:42 CEST

[piątek, 11 sierpień 2000], Michal Margula napisał(a):

> Złe podejście :\. Po co nam dwa programy do irca, do poczty, do www. Linux
> daje prawo wyboru, więc nie powinien być jeden program do irca, a pięć ;)

Eee nie róbcie ze mnie Billa ;)

Sam mam na maszynach dla ludzi zarówno ircii jak i epic, z tym że pogodziłem
je za pomocą --force. Tylko nie wiem czy warto wrzucać oba do ,,oficjalnej''
dystrubucji. Zostawiłbym ircii jako swego rodzaju standard, a epic do
ściągnięcia dla zainteresowanych. Trochę tutaj się ujawnia moje skrzywienie
w stronę BSD, gdzie oficjalnie rozprowadzany system jest oddzielony od
opcjonalnie instalowanych portsów... Ale oba rozwiązania są chyba w porządku,
więc nie widzę problemu.

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>

polish  linux  distribution