wget

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pon, 14 Sie 2000, 10:35:41 CEST

niedziela 13/08/2000  0:09:36, Pawel Krawczyk:
> Z IRCa:
>
> <holy`:#pld> wget: PLUSKWA: nieznane polecenie `includedirectories', warto6f
>              `/stes/'.
> <holy`:#pld> po wpisaniu czegos takiego:
> <holy`:#pld> wget http://www.sun.com/ -I/stes/
> [kravietz:#pld] ok, zaraz obacze w zrodla
> <holy`:#pld> :-)
> <holy`:#pld> -I = --include-directories
> <holy`:#pld> ale reakcja jest ta sama, po wpisaniu tego drugiego
> <holy`:#pld> moze ktos usunal '-' z jakiegos stringa... ?
>
> Sprawdziłem, rzeczywiście taki błąd jest w dystrybucyjnym wgecie. Po
> [...]

Nakładającemu łatę IPv6 pokręcił się alfabet ;-) wget wyszukuje opcje
binarnie, a łata umieszcza opcje "inet" i "inet6" przed "includedirectories"
(funkcja cmdind() w init.c) na liście opcji.

Paweł

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/