jeszcze ncpfs (i php)

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Śro, 16 Sie 2000, 08:41:46 CEST

[piątek, 11 sierpień 2000], Michal Margula napisał(a):

> Powodem takiego zachowania u mnie byla kiedys, gdy mysql byl skompilowany
> z opcja safe costam :). Ten z CVSu powiniene workowac.
mysql jest budowany ze speca znajdujacego sie w repo (oczywiscie po
uaktualnieniach) - wszystko dziala (mod_log_mysql, perl) - tylko php
nie chce "isc" z modulu - ale dla mnie to akurat szczegol - php uzywam
zawsze z obsluga mysqla wiec nie ma problemu

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/