błąd w tcsh

Czw, 17 Sie 2000, 15:07:33 CEST

Konkretnie w +239 tc.who.c. Chodzi o to, że w tym miejscu jest robiony
stat() dla _PATH_UTMP ale _PATH_UTMP zawiera przecież /var/run/utmp. Sama
zawartość _PATH_UTMP jest ok bo wszystkie funkcje operujące na utmp
sprawdzaja także "_PATH_UTMP"x.
Ja muszę wyjś i nie wiem czy bedę jeszcze dzisiaj (moze późnym wieczorem).
Prawdopodobnie usunięcie tego błedu polegać bezie na usunięciu tego
stat() i dorobieniu obsługi błędu wtedy kiedy funkcje operujące na utmp
nie bedą mogły sie dostać ani do /var/run/utmpx ani do /var/run/utmp.

Jeżeli ktoś miałby chęć to rozpracować w miedzyczasie to byłoby dobrze.

Bez tego używanie używanie tcsh w systemie w którym jest tcsh nie ma
sensu. Np. Powyższe powoduje kopanie perla 5.5 przy kompilacji.
Sam też używam tcsh i (palant) nie zauważyłem, że oprócz /var/run/utmpx
mam /var/run/utmp :>

kloczek
PS. Kilka dni temu wydzedł Debian 2.2. Od tego czasu udało mi się naliczyć
coś koło pięciu poważnych błedów które nie są pousuwane w tym co
zostało wypuszczone. Powyższe też nie jest poprawione.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/