Co to jest: tocfile, tocfile.lst, tocfile.db

Sob, 19 Sie 2000, 13:48:21 CEST

On Fri, 18 Aug 2000, Michal Kochanowicz wrote:

> Cześć
>
> Do czego są potrzebne pliki z subj? Są niemałe (tocfile ma 15MB!), a
> zauważyłem że przy każdym użyciu mirrora są one ściągane. Może można by
> było je gzipnąć?

tocfile = "table of contents file".
Jest to plik dzieki któremu nie tzrabe przeglądać nagłówków wszystkich
pakietów żeby coś znaleźć czy rozwiazać zależności miedzy pakietami.
Co do kompesowania to już to jakiś czas sugerowałem ale wymaga to zmiany w
instalatorze.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/