Drukowanie polskich znaczków

Maciej Arciuch macara w supermedia.pl
Pon, 21 Sie 2000, 17:54:44 CEST

Witajcie.

Sorry za offtopik, ale mnie już krew zalewa. Jeśli uznacie za smiecenie
listy, to napiszcie.

Mianowicie posiadam drukarkę Lexmark 2030. Czyste GDI :) Chociaż autor
konwertera PBM->język drukarki zaniechał prace nad kolorem, to
biało-czarne proste wydruki idą spoko.

Mam jednak problem. Czy ktoś mógłby mi podać przepis na połączenie
enscripta i ogonkify do wydruku czcionką Courier? Mi się ta sztuka nie
udała.

Wiem, wiem, być może polecicie mi a2ps, ktory ma to już
zaimplementowane, ale z nim mam jeszcze durniejszy problem - nie jestem
w stanie ustawić programu, żeby drukował "na sztywno" X linii o czcionce
w rozmierze Y i następnie przechodził do nastepnej strony, a nie sam
ustawiał rozmiar czcionki itd. (byłoby ok, niestety obraz nam
przesunięty w dół i powoduje to podwójne wywołanie nowej strony).

Pomóżcie błagam!!!

Maciek Arciuch
PS: Czy w Ghostscripcie jest możliwość przesunięcie obrazu w którąś
stronę?

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/