Emacs

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Śro, 23 Sie 2000, 20:17:10 CEST

On Wed, Aug 23, 2000 at 07:20:21PM +0200, Michal Margula wrote:
: [wtorek, 22 sierpień 2000], Rafał Kleger-Rudomin napisał(a):
:
: > Na naszym www mapisałem trochę o podstawach.
: > Uwagi mile widziane.
:
: No ciekawe, czekamy na więcej :))).
: BTW: Czemu mi nie obsługuje xemacs konsolowy zaznaczania z shiftem i nie
: koloruje speców? :(

Konsolowy niestety nie rozpoznaje żadnych kombinacji klawiszy funkcyjnych
z shiftem - to jest błąd ewidentny, wykryłem go już dawno ale ciągle
nie mam motywacji żeby się przyjrzeć.
BTW w najnowszym xemacs-pld-extras-0.20 zrezygnowałem wogóle z
domyślnego włączania zaznaczania z shiftem - jak ktoś chce to wystarczy linia
(pc-select-mode)
w .emacs (wymaga pakietu xemacs-pc-pkg)

Standardowe zaznaczanie bloków to C-Spacja

Natomiast odnośnie kolorowania: na konsoli masz tylko podstawowe kolory
jak red, green itd. Jak są kolory domyślnie dla danego trybu
ustawione jakieś fikuśne to ich xemacs nie pokaże.

Można zmienić sobie kolory przez M-x customize-faces
albo od razu do ~/.emacs (zamień "darkred" na
kolory: cyan red blue magenta yellow white green gray(?) i odpowiednio
brightcyan itp):

(custom-set-faces
 '(rpm-spec-dir-face ((t (:foreground "darkred"))))
 '(rpm-spec-doc-face ((t (:foreground "darkred"))))
 '(rpm-spec-ghost-face ((t (:foreground "darkred"))))
 '(rpm-spec-macro-face ((t (:foreground "darkred"))))
 '(rpm-spec-package-face ((t (:foreground "darkred"))))
 '(rpm-spec-tag-face ((t (:foreground "darkred"))))
)

Jak ustawisz sobie jakiś ładny schemat kolorów, podeślij, to włączę
do rpm-spec-mode żeby wykrywał konsolę i ustawiał osobno taki schemat -
będzie problem z głowy

: --
: Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
: http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer
: BTW: kolekcjonuję stary sprzęt komputerowy, jeśli chcesz się pozbyć jakiegoś
: oryginalnego sprzętu (ośmiocalowe stacje itp.), to chętnie się nim zaopiekuję

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/