małe zapa^H^Htrzymanie

Sob, 26 Sie 2000, 04:14:21 CEST

Prawdopodobnie na ftp nowe pakiety nie bendą się jeszcze pojawiać
conajmeniej jutro do południa (kurcze .. mam listy co się dzieje ?
i dlaczego bo nie ma nowych pakietów na ftp; coś niektórzy strasznie
się pouzależniali od nowych pakietów ;)

Prośba o odrobinę cierpliwości bo z Jankiem jesteśmy w trakcie
przestawiania całej maszynerii builderów na nowe tory. Na tych nowych
torach poruszać sie będzie już PLD na pięciu architekturach: trzy x86, AXP
i sparc. To znacz, że te dwie osatnie wychodzą już z fazy testowej i
właśnie zaczynać się się będzie regularne budowanie wszystkiego od
początku już ale już nie do /test. Mam nadzije, że jeżeli maszyny się
wyrobią to za jakis tydzień z okładem te pięć grup pakietów będzie mniej
więcej tak dobrze zsynchronizowane jak obecne trzy x86.

Kolejna sprawa to to że daję za wygraną z odzyskiwaniem zawartości
padniętej tablicy sliceów na team i jutro bedę stawiał cały system od
początku (namierzyłem wreszcie że przyczyna padu leżała w
niezaterminowanej magistrali SCSI). Klucze ssh osób które mi podsyłały
takowe kiedyś mam zarchiwizowane w osobnym miejsu także konta zaraz po
skompletowaniu systemu powinno się (from scrach) odtworzyć (po wszystkim
napisze jeszczcze komu konta odtworzyłem żeby jedni mogli sie zorientować
czy o nich nie pominąłem, a inni żeby mogli podesłać jeszcze raz klucze
żeby konta im pozakładał ponownie. Jednocześnie te osoby które będą
chciały dostać konta na team.pld.org.pl (takie prawo przysługuje osobom
które mają prawa RW w repo) też będą mogły mi podsyłać klucze zaraz po
ogłoszeniu listy tych osób którym kota odtworzę.

To co jest robione obecnie wprowadza na moje oko tak potworną ilosć zmian
w tym co i jak to wszystko robimy, że głowa czasem boli. Jeszcze więcej
pomysłów jest do ralizacji bąć do opracowania (i wiekszość z nich
potencjalnie może wprowadzać dalsze zmiany jakościowe w tyum co robimy).
Postaram się od jutra w kilku listach o ty wszystkim napisać żeby można
było podyskutować o tym wszystkim w troche szerszym gronie, bo za dużo
rzeczy jest poruszanych wyłącznie na ircu lub w prywatnych rozmowach
(kurcze przydałoby się żeby ktoś robił którymś botem dzinne logi z #pld i
gdzieś je archiwizował, a i może nawet wystawiał poprzez http bo czasami
padaja tam ciekawe pomysły czy informacje o błędach które potem gdzieś się
zapodziewają).

Tak czy inaczej. Jest dobrze .. a będzie jeszcze gorzej 8-)

W okolicach końca przyszłego tygodnia (z teoretycznie max dwutygodniowym
poślizgiem) dojdzie jeszcze trzeci sparc (tym razem będzie to już ciut
wieksza maszynka: E250 - prosto z pod igły :). Z maszynami z AXP też
wygląda, że powolutku jest coraz lepiej :)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/