Co to jest: tocfile, tocfile.lst, tocfile.db

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 27 Sie 2000, 10:09:29 CEST

[niedziela, 20 sierpień 2000], Sebastian Zagrodzki napisał(a):

> może, trzebaby dodać obsługę zliba do prowizorki...
nie trzeba nic dodawać. W busybox'iw jest gunzip :).
BTW. od wersji 1.1 prowizorki tocfile.db nie jest już potrzebny.
Tylko nie wiem czy Sebastian już udostępnia ISO z tą wersją prowizorki.
(Sebastian: jak będziesz to robił to pamiętaj o patchu na busybox/tee.c)

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl

polish  linux  distribution