rpm: Pozostawienie $BUILDROOT po skończeniu budowania

Wto, 29 Sie 2000, 21:00:30 CEST

On Tue, 29 Aug 2000, Artur Frysiak wrote:

> rpm --define '__spec_clean_pre exit 0' -bb

Apropo. W zwiazku z tym, że coraz więcej jest zrobione w infrastrukturze
do generowanai pakietów w wersji debugowen trzababy dodać w rpmopt
{--debug,-D} jako --define 'debug 1'. Powyższe też można by dopisać jako
--noclean.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/