sourceforge.net - no more

---%serek--- ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Śro, 30 Sie 2000, 18:46:39 CEST

btw:

ladnie szlo z tym sourceforge.net, wydawal sie przez moment nawet
wygodniejszy w uzyciu niz np. nasze kombinacje z recznym dodawaniem
uzytkownikow do cvs-a, ale przed kilkoma dniami wyszlo szydlo z worka,
i zeby pracowac na sourceforge.net, trzeba ciagle ogladac reklamy.
i dalej nie wiem, kto ma dostep do bazy danych uzytkownikow tego site-a.
boje sie, ze powstaje w ten sposob dobrze zorientowana baza dla spamerow.

nic mnie bardziej nie wqrwia, zatem tym panom ja juz osobiscie dziekuje.

--
serek -----------------------------------------> net_man; extraordinary_bofh
http://metalab.unc.edu/ser/   +|+   serek at irc.net     +|+    icq#51081356

polish  linux  distribution