zapping

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Śro, 30 Sie 2000, 19:20:36 CEST

dnia Tue, Aug 29, 2000 at 09:19:54PM +0200, Tomasz K?oczko napisal(a):

> Próbowałeś sie kontaktować z ludźmi od tej aplikacji ?

jeszcze nie, plyta glowna lezy w serwisie i nie mam nawek na czym puscic
strace, narazie zauwazylem ze jak nie mogl znalesc fb_set (jest razem z nim)
to zajmowal grzecznie 15MB pamieci tylko wtedy nic nie wyswietlal...

jesli ktos ma karte TV to prosze o przetestowanie, moze tylko u mnie takie
cuda sie dzieja..

newrom

--
                              Roman Niewiarowski