bind chroot

Mirek Nowakowski nowam w limes.com.pl
Śro, 30 Sie 2000, 20:52:22 CEST

On śro, 30 sie 2000, Jan Rekorajski wrote:

[CIACH]
> BTW, ja to brałem z pakietu bind-chroot z redhat-contrib.

A właśnie. A ja z kolei zrobiłem sobie pakiet na bazie PLD-owskiego rpm-a
*-16.src.rpm ale korzystając z bind-chroot-HOWTO (czyli bez kompilacji
statycznej) i zerkając na anon-ftp. I mam teraz kilka pytań.

1. Jakie są za i przeciw przy korzystaniu z holelogd? Osobiście uruchamiam
sysloga z opcją -a /chroot/named/dev/log i działa (oczywiście zakładając,
że ta opcja działa, ale w obecnej wersji to standard). Poza tym można chyba
tak skonfigurować bind-a, żeby wszystkie logi wrzucał do pliku. Ktoś ma
jakieś doświadczenia co lepsze?

2. Czy ndc musi być kompilowany statycznie? Czy nie wystarczy w named.init
dać:
	status)
		/usr/sbin/ndc -c /chroot/named/var/run/ndc status

To tyle na gorąco

OSciski!
Mirek Nowakowski

polish  linux  distribution