Re[2]: plik wiêkszy ni¿ 2 GB

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pią, 1 Gru 2000, 00:41:04 CET

On Thu, 30 Nov 2000, Marcin Chojnowski wrote:

> Witka Blizbor,
>
> Thursday, November 30, 2000, naskrobano:

> mam to co ostatnio lezy na ftp, czyli raiser 3.5.x itd.
>
> Jak sie doczytalem to 3.6 dziala tylko jadrem 2.3.x lub 2.4
> wiec nie mam szans a jadra na razie nie mam zamiaru zmieniac,
> pozostaje mi olac linuxa jako system do obrobki video do poki nie
> przejdziemy na kernel 2.4 - co sie stanie niebawem pewnie.

Czegoś tu nie rozumię. Kto ci broni pracować na 2.4.0 ?
Ja tak robię na kilku maszynach (żeby nie było to jest tam PLD)
i probemów nie mam.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.