Re[2]: plik większy niż 2 GB

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 1 Gru 2000, 12:29:37 CET

On Fri, Dec 01, 2000 at 12:41:04AM +0100, Konrad Stepien wrote:

> Czegoś tu nie rozumię. Kto ci broni pracować na 2.4.0 ?
> Ja tak robię na kilku maszynach (żeby nie było to jest tam PLD)
> i probemów nie mam.

Ja sobie z ciekawości zainstalowałem 2.4.0-test11 na jednym z serwerów.
Uptime zmiejszył się do kilku godzin. Maszyna wieszała się bez jakichkolwiek
komunikatów. Nie miałem czasu śledzić co jest nie tak i wróciłem do 2.2.x

W domu mam 2.4.0-test10 i chodzi aż miło. Tyle że w domu nie mam sieci i
wielu innych dupereli jakie mam na serwerach.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/