tcp_wrappers-7.6-16

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 3 Gru 2000, 12:25:56 CET

On Sat, Dec 02, 2000 at 11:54:30PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> A jakich uzytwasz naszw serwisow?/Tak jak przy inetd czy inaczej?

Takich jak w /etc/sysconfig/rc-inetd

Wszystko działa ładnie gdy w /etc/tcpd/hosts.allow mam wpisy typu:

serwis: ALL : cośtam
serwis: jakas.domena.pl : cośtam

Ale wpisy typu:

serwis: 123. : cośtam
serwis: 157.234.124.43 : cośtam
serwis: 212.160.188.0/25 : cośtam
serwis: ::ffff:212.160.188.5 : cośtam

Nie działają. A dopóki TPSA nie nauczy się konfigurować revDNS dla
wszystkich IP musze wpisywać tam numerki :-(

Pozdrowienia,
        Jacek