[kravietz@ceti.pl: nie wpuszcza]

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Wto, 5 Gru 2000, 10:12:03 CET

Czesc,
Przekazuje na liste list kravietza:

--s+

----- Forwarded message from Pawel Krawczyk <kravietz w ceti.pl> -----

Date: Mon, 4 Dec 2000 23:01:46 +0100
From: Pawel Krawczyk <kravietz w ceti.pl>
To: pld-list-owner w pld.org.pl
Subject: nie wpuszcza

Czy mógłbyś tymczasem pchnąć poniższe na listę w moim imieniu:

OpenSSH i glibc-2.2 - oba z FTP - nie chcą razem działać. Konkretnie,
poza zainstalowaniu nowego glibca, a potem SSH to ostatnie przestaje
wpuszczać do systemu z takim komunikatem:

Dec  4 22:33:08 alfa sshd[12306]: fatal: get_sock_port: getnameinfo
+NI_NUMERICSERV failed

Podejrzewałem, że to wina starych libców wiszących w pamięci, więc
zrebootowałem maszynę. Niestety nie pomogło.

Nie wiem czy nie pomoże przekompilowanie OpenSSH z nagłówkami nowego
glibc. Ja nie mam tego jak sprawdzić, bo nie mogę wejść na tą maszynę ;)

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>

----- End forwarded message -----