PLD a HP...

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 6 Gru 2000, 13:13:41 CET

Witam,

Dostała mi się maszynka HP model 712/60 dość stara [16MB RAM, 0.5 GB HDD]
Zastanawiałem się przez moment czy nie postawić na tym PLD.
Ale jak, że nawet HP-UX nie chce się na tym zainstalowć :( to chyba dam
sobie spokój.

No chyba, że ktoś zna jakiś magiczny trik, rodem z HP.

Znalazłem gdzieś na sieci palinux-0.5 ale ta stacja nawet nie jest w stanie
przyjąć CD z wypalonym palinuxem.
Wypluwa, tak jaky było to trefne :(
Czy może mieć jakieś znaczenie fakt, że jest to nagrane na płycie CD-RW ?

A tak ogólnie, jest się sens za to brać, czy nie ???

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}