qmail - relayclient

Rafal Dziedzic pld w serwery.pl
Czw, 7 Gru 2000, 14:19:00 CET

Witam,

Chcialbym aby qmail sprawdzal nadchodzace majle rowniez po polu From.
Ktos mi kiedys podeslal latke ktora sie nazywa relaymailfrom i dziala.
Chcialem to zaaplikowac Waszemu qmailowi, ale latka pogryzla mi sie z
dwiema innymi, miedzy innymi z relayclientexternal i teraz pytanie co to
jest? Co ona daje i jak dziala, co i gdzie sie ustawia pod ta zmienna
RELAYCLIENTEXTERNAL? Moze nie jest mi potrzebna relaymailfrom?
Probowalem zanalizowac ta latke, ale nie jestem pewny do konca o co
chodzi wlasnie z ta zmienna. :(

Jak ktos chce to podrzuce ta latke.

Pzd
Rafal Dziedzic