qmail - relayclient

Rafal Dziedzic pld w serwery.pl
Pią, 8 Gru 2000, 08:18:01 CET

Jan Rekorajski wrote:

> Zmienną RELAYCLIENTEXTERNAL ustawia się tak samo jak zmienną RELAYCLIENT,
> a służy ona do tego żeby pozwolić na relay z określonych hostów tylko
> pod warunkiem że na kopercie jest nasze From.
> Czy wyjaśnienie jest wystarczająco jasne?

;) doszedlem do tych samych wnioskow tylko dziwne wydawalo mi sie ze na
20 latek ktore mu zaaplikowaliscie zadna nie umozliwiala uzyskanie
przeciez chyba podstawowego efektu... co mnie obchodzi z jakich ip lacza
sie moi klienci, moga to robic z dowolnego miejsca na swiecie. Wazne
jest tylko by albo pole To albo From zawieralo moj adres.

> Podeślij mi tą swoją łatkę, bo ja chyba wiem co to jest ;)
http://mops.uci.agh.edu.pl/~dziedzic/relaymailfrom.gz
Wazne ze dziala ;)

Rafal Dziedzic