Polskie litery w SSH

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Pią, 8 Gru 2000, 14:09:38 CET

On Wed, 6 Dec 2000, Michal Moskal wrote:

> Sproboj magicznej komendy:
>
> 	printf "\033(B"
>
> powinno zadzialac. na PLD to chyba jakies issue takie cos wyrzuca.
>
>                              Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Nie dziala. Loguje sie na serwer z PLD, potem ssh na serwer z Debianem,
printf "\033(B" - nie dziala.

Pozdrawiam,

Romek

--
Roman Werpachowski
\left(- \frac{\hbar^{2}}{2m}\Delta + V\left(x\right)\right)\Psi =

linux registered user 183124
sysadm @ student.ifpan.edu.pl