bonkey: SPECS resin.spec

Nie, 10 Gru 2000, 01:00:48 CET

On Sat, 9 Dec 2000, PLD CVS wrote:

> Module name:	SPECS
> Changes by:	bonkey	00/12/09 20:43:23
>
> Modified files:
> 	.              : resin.spec
>
> Log message:
> - upgrade to 1.2.1

Pakiet raczje jest do przeróbki. Chodzi o to że układ katalogów wygląda
na niezgodny z FHS. Chdzi konkretnie o kawałek:

%dir %{_datadir}/resin
%dir %{_datadir}/resin/bin
%attr(0755,root,root) %{_datadir}/resin/bin/*
%dir %{_datadir}/resin/lib
%dir %{_datadir}/resin/xsl
%{_datadir}/resin/lib/*

Zamiat być te rzeczy instalowane z prefixem %{_datadir}/resin powinny być
bezpośredniow %{_prefix}. Druga sp[rawa to to, że plik konfiguracyjny też
powinien być w /etc/httpd anie jako link z /etc/httpd do
%{_datadir}/resin/conf.

No przynajmniej na oko wydaje mi się, że to jeszcze wymaga
przemyślenia. Więcej nie moge powiedzieć o tym bo i tak przynajmniej u mnie:

gcc -c -I/usr/include/apache
-DRESIN_HOME=\"/home/users/kloczek/rpm/BUILD/resin1.2.1\" -I../common -O2
-march=i686 -DEAPI -fpic -DSHARED_MODULE mod_caucho.c && mv mod_caucho.o
mod_caucho.lo
mod_caucho.c: In function `write_env':
mod_caucho.c:444: structure has no member named `sin_port'
mod_caucho.c:444: structure has no member named `sin_port'
mod_caucho.c:444: structure has no member named `sin_port'
mod_caucho.c:444: structure has no member named `sin_port'
make[2]: *** [mod_caucho.lo] Błąd 1