Błąd w su?

Nie, 10 Gru 2000, 17:35:58 CET

On Sun, 10 Dec 2000, Jacek Konieczny wrote:

> Jeszcze jedno wyszło przy zmienianiu uprawnień dla INNa: na
> /var/spool/news musi być "o+x", bo "su" (które jest używane do odpalenia
> innwatch) nie będzie umiało przejść do tego katalogu (jest to katalog
> domowy dla usera news) mimo, że grupa "news" ma do tego katalogu
> wszelkie prawa.
> Wygląda na to, że "su" najpierw zmienia uid, potem przechodzi do
> katalogu, a na końcu zmienia gid (chociaż skoro robui się to z roota, to
> i tak to nie ma sensu).
> Na razie robię (771,root,news) na /var/spool/news.

Spróbuj z su z shadow. IIRC w tej wersji jest to robione inaczej. Jeżeli
bedzie ok to zmosufikuj sh-utils i shadow tak żeby uzywane było su z
shadow.

Przy okazji do Ciebie sprawa. Modyfikowałem dhcp na okazję dynamic
DNS. Czy miałbyś coś przeciwko temu żeby ten ficzer wrzucić jako
opcjonalną formę pakietu ? Chodzi o to ze raczje ni chciałbym wstawiać
bind-devel na buildery.