taka sobie budowa chroota

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Sob, 9 Gru 2000, 21:58:38 CET

Dnia Sun, Dec 03, 2000 at 02:22:01PM +0100, Sebastian Zagrodzki napisał(a):
> Jeszcze raz postuluje rozbicie zaleznosci typu prereq na kilka roznych
> rodzajow (w zaleznosci od tego w ktorych skryptach - czy pre, czy
> post, czy *un - jest dana rzecz wykorzystywana). To by dalo mozliwosc
> rozwiniecia niektorych petli w zaleznosciach...

Ale AFAIK jedyną metodą zrobienia tego (a niewątpliwie jest to okineczne)
jest modyfikacja rpm'a, czyli stworzenie ppm'a (PLD pkgs...). No chyba że
ja o czymś nie wiem (co jest wielce prawdopodobne).

Jeśli jest jak myśle to może było by warto pomęczyć ludzi z rpm-list ?

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl