Cracklib-dicts

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Pon, 11 Gru 2000, 17:36:18 CET

On Mon, 11 Dec 2000, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Ja gdzies mam taki slowniczek (kilkanascie MB) tylko nie wiem
> skad on pochodzi i jakie sa prawa do niego.
>
> Swoja droga passwd po jego zainstalowaniu robi sie bardzo upierdliwe:>
>
> Wrzucic do repo?
>
> M.

Można by. Może by wtedy zrobić pakiet cracklib-dicts-pl. Albo namówić
bagginsa żeby w pam-ie cracklib.so brało parametr locale, np locale=pl. I
w odpowiednim podkatalogu /usr/share/dict/<locale> leżały sobie
słowniki. Albo po prostu dorzucić te wyrazy do słownika w cracklib-dicts.

Pozdrawiam,

Romek

--
Roman Werpachowski
\left(- \frac{\hbar^{2}}{2m}\Delta + V\left(x\right)\right)\Psi =

linux registered user 183124
sysadm @ student.ifpan.edu.pl