XFree86 [by³o Re: Video w PLD]

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Wto, 12 Gru 2000, 12:17:34 CET

On Tue, 12 Dec 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Mon, 11 Dec 2000, Tomasz K³oczko wrote:
> [...]
>
> Do tego momentu postaram siê doci±gn±æ jeszcze dzisiaj.....
> Nie wiem czy mi siê uda.
> Je¶li nie ma innych chêtnych to sie za to zabieram...

Patcha wyskubanego z Debiana wrzyci³êm do repo.
Ja przez najbli¿szych kilka godzin bedê zajety takze na razie nie
zamierzam siê do tego dotykaæ.

Jeszcze jedno. Pakiet z pierwsz± wersja 2.2.18 jest w /test. Sam co prawda
nie u¿ywa³em jeszcze tego i tej wersji nie bende móg³ u¿yæ bo ta wersja
jeszcze nie ma autoraida. Je¿eli kto¶ mia³by chêæ popróbowaæ to
prosi³bym. Je¿eli co¶ by³oby z tym kernelam nie tak to te¿ zg³aszaæ bym
prosi³.

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl