gcc 2.96

Czw, 14 Gru 2000, 13:58:40 CET

On/Dnia Thu, Dec 14, 2000 at 02:34:36PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> Janek nie wiem czy czytasz k-l. Była tam długa i wielokrotnie odbijająca
> sie czkawką dyskusja o tym czy jest to niekompatybilne czy nie. To nie
> jest snaop z CVS.
kloczq to pokaz mi oficjalne announce ludzi od gcc o tej wersji.

> To jest mocno poprawiona przez ludzi z RH wersja która
> owszem jest niekompatybilna co do ABI ale dla C++ (libstdc++).
bazujaca na snapie z cvsu gcc

> W gcc jest poprawiona potężna ilosć błędów i dodane nawet kilak nowych
> optymalizacji (to jest akurat mało ważne).
i dlatego w ciagu najblizszych tygodni wyjdzie wersja 2.95.3
(deadline do zglaszani paczy ma niby byc za 3 dni)

>Tak czy inaczej wygląda na to, że generuje to stabilny kod.E
no nie wiem

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]