Kilka rzeczy

Pią, 15 Gru 2000, 02:41:01 CET

Zaktualizowałem nieco na czuja patcha do gcc i wygląda, że gcc znowu mi
się kompiluje na sparc. Troche beę miała wyłuskiwania pakietów które były
przekompilowane w środowisku niepoprawnych subów gcc ale przynajmniej
widzę juz drogę wyjścia. Ciekawe czy pomoże to na kilka padajacych
kompilajacji na AXP (Łukasz potrenuj troche z tym).

Wrzuciłem kilka patchy do kernela. Najwaznieszy dla mnie autoraid
(musiałem żeźbić do ostania wersja zrobiona przez Mingo nie nakłada się
poprawnie na final 2.2.18). Jest też bridging w module (tu nie było
kłopotów i Firewire (prawdopodobnie bede miała na dniach jakiś sprzęt na
tym to troche profilaktycznie to wrzuciłem). Jest też aktualny patch
Hedrica na IDE. Czyli taki neizbedny base chyba juz jest. Mam jeszcze
kilka innch rzeczy troche skolejkowanych które wchodzą łatwo ale nie to
jest w tej chwili priorytetowe. Trzeba zauktualizować open wall (jest
nowsza wersja usuwająca kilka zadr z aplikacjami) i przydałoby się też
zaktualizować kerneli i freeswana. Patche w obecnym zestawie nakładaja się
prawidłowo ale nie jest zaktualizowana ani konfiguracja ani też nie miałem
jeszcze czasu choć raz tego przekompilować. Jutro po południu walę do Wawy
i przez jeszcze kilaka innych zamieszań nie za bardzo bendę miał czas się
tym zająć żeby to dokończyć. Jakby komuś się nudziło to proszę bardzo.
Dopódy dopóki nie zostanie opracowana konf pod sparc64, axp i x86
radziłbym powstrymać się od podbijania Rel pakietu. Konf do sparc32 też by
się wreszcie przydała.

Z innych rzeczy które trzeba poprawić to: BitchX i tcsh (poprawki klasy
sec). Także przydałoby się wrzucić do rpm-devel brakujący plik nagłówkowy
żeby można było regularnie zacząć tańcować wokół apt-a. Z kolejnych
poprawek w rpm-ie trzebaby ograniczyć zależności od conajmniej db1 bo
wychodzi na to że jeden zestaw libów jest wrzucanyc do linkowania
wszystkich kawałków po mimo tego że większosć narzędzi niepotzrebuje
części bibliotek i przez to całość jest zależna od db1 :>

W sobote będę misiał być na spotkaniu zarządu PLUG ale potem po za łyżwami
o których Plons coś wspominał wygląda, że mogę być wolny jak dzika świnia
na zakręcie. Jakby ktoś miał coś do pogadania to możnaby się spróbować się
umówić (wyjeżdżam z Wawy zapewne nie prędzej niż niedziela wieczorem).
W razie czego prosiłbym o jakiś sygnał.