K³opoty ze swapem?

blizbor tb670725 w ima.pl
Nie, 17 Gru 2000, 00:41:47 CET

Michal Margula wrote:

> Hejka!
>
> Ostatni mi się coś sypie cały komp, jakieś oopsy itd, ale dlaczego dostaje
> to to  nie wiem, może to powoduje oopsy?

:)
Jeszcze pochwal sie ktory to kernel ...

Z moich "przygod": kernel wywalal oops'y zwiazane z filesystemem,
wygladalo jakby fs byl skaszaniony. fsck pokazywalo straszne rzeczy.
Przelaczylem z kernela 2.4.0-test11-reiserfs-3.6.x na kernel
2.2.17-reiserfs-3.5.28 i ... cud ... fsck cacy, wszystko dziala ...

Takze - moze warto zmienic kernel, ostatnio na kernel-list znowu
pisza o problemach z VM.

BTW, czy ktos sie bawil tasma DAT/scsi ? Zaczalem dopiero i wydajnosc
mnie poraza. Az 170kb/s ! 1GB archiwizuje ponad godzine. Bede jeszcze
dlubal przy ustawieniach modulu st. Moze o to chodzi. (Akurat pod
linuxem to moja pierwsza tasiemka :))) )

Pozdrawiam,
Blizbor