how many non-polish speakers?

Michal Zalewski lcamtuf w dione.ids.pl
Czw, 21 Gru 2000, 17:05:08 CET

On Thu, 21 Dec 2000, Michal Moskal wrote:

> If you could point places where this sentance is incorrect or even non
> understandable, I'll be glad to hear that.

Tak sobie cicho czytam i czytam liste, i ostatnio dochodze do wniosku, ze
ktos Wam chyba na ambicje nastapil czy cus ;) Krakersa?...

:P

Michal Zalewski [lcamtuf w tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=--=> Did you know that clones never use mirrors? <=--=