baggins: SPECS XFree86.spec

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Pią, 22 Gru 2000, 13:42:32 CET

[piątek, 22 grudzień 2000], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> Do Q*******,
>
> Czy ktoś się odrobinę zastanowił co robi ????????

Tak.

> Co się komu nie  podoba ??
> Są patche  popoprawiane, jedyny błędny to ten od xdm-pam.

Nie błędny tylko niepotrzebny.

> A czemu ktoś na siłę usiłuje być bardziej papieski niż papież ???
> Życzę Ci [Baggins] budowania teraz XF-4.0.1 i XF-4.0.2
> Obyś sie za**** z szukaniem patchy.
>
> Właśnie przez to, że wywaliłeś wszystkie patche _natywne_ dla 4.0.2

Tak się składa że doskonale wiem co robie bo to ja w 90% robiłem Xy.
W tej chwili, po moich poprawkach jedyne co wymaga dopracowania to
imake który ciągnie wersję kernela a nie, tak jak powinien, z nagłówków.

Poza tym naucz się do czego służy CVS i tagi w CVS, bo dorabianiem
paczy XFree86-4.0.2-* tylko namnożyłeś niepotrzebne byty.

Janek