koniec...

Pią, 22 Gru 2000, 14:27:32 CET

On Fri, 22 Dec 2000, Michal Margula wrote:

> Prosiłbym osobę bezstronna (pewnie Kloczka ;>) o wyjaśnienie sprawy.
> Chciałbym żeby XFree ładnie śmigało ale przy okazji żebyśmy nie tracili
> lepszej części naszego zespołu - Wojtka :)

No wygląda to tak, że jednak trochę nie tak były realizowane te zmiany
przez Wojtak. Wojtek niemniej to nic nie znaczy - mówiąc inaczej zrobiłeś
i tak kawałek w dobrym kierunku, a to, że część poszła nie za bardzo nie
jest aż tak ważne. Poprostu niepotrzebnie za mocno emocjonalnie do tego
podchodzisz. Dopóty dopóki wszystko dzieje sie w CVS namierzenie nawet
jakiś niekonsekwencji jest łatwe.
Podsumowałbym to tak że przyjrzyj się jeszcze raz temu jak to zrobił Janek
i zastanów sie nad tym. W sensie stylistycznym i prawideł jest to na pewno
poprawnie wykonane. Druga sprawa, że w samych patchach gdzieś jeszcze musi
chyba być jakaś inna zadra niż wykrywanie wersji kernela na podstawie
uname (a nie na podstawie wersji wyłuskanej z plików nagłókowych) bo na
sparc całość w jakiś dziwnym miejscu mi się przy kompilacji wykłada (w tej
chwili nie mam końcówki z loga kompilacji ale jak go sobie wygeneruje
seszcze raz to podeślę).

I jeszcze raz. Mówienie, że cos jest do czterech liter jest nie za bardzo
dopóty dopóki nie wymieniasz dlaczego tak jest.