upgrade do perl-5.6, libperl.so (inn, suck)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pią, 22 Gru 2000, 20:32:47 CET

Kto wie coś o wywoływaniu perla z programów w C?
Chodzi konkretnie o inna i sucka.
Po upgrade perla oba przestały działać, suck przynajmniej miał stosowne
Requires, natomiast inn nie. Co mu trzeba dopisać?
Requires: %{perl_archlib} ?   %requires_eq perl  też?

Ale to mało istotne, gorzej, że obu nie dało się z nowym perlem
skompilować...
W przypadku inna nie chciały się skompilować innd/perl.c, w przypadku
sucka killprg.c oraz rpost.c .
We wszystkich przypadkach przyczyna była ta sama, komunikaty różnią się
tylko nazwami funkcji i numerami linii:

perl.c: In function `HandleArticle':
perl.c:48: `my_perl' undeclared (first use in this function)
perl.c:48: (Each undeclared identifier is reported only once
perl.c:48: for each function it appears in.)
perl.c: In function `HandleMessageID':
perl.c:125: `my_perl' undeclared (first use in this function)
perl.c: In function `PerlMode':
perl.c:174: `my_perl' undeclared (first use in this function)

W ww. liniach jest tylko makro dSP;
Makro to po rozwinięciu[1] (ileś tam #define) zawiera właśnie
niezdefiniowany symbol my_perl .

[1] zależnym od tego, co jest w config.h perla - u mnie jest
MULTIPLICITY i USE_ITHREADS, nie ma USE_THREADS (niczego nie
zmieniałem, tak się zbudował z tego, co było w repo).

No i pytanie - co z tym dSP i my_perl zrobić?

Prowizorycznie (po porównaniu nagłówków perla 5.005 z 5.6) dopisałem
#define my_perl PL_curinterp
się skompilowało, ale nawet nie wiem, czy to działa (tym bardziej, czy
działa dobrze)...

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/