Propozycja co do listy

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Nie, 24 Gru 2000, 15:40:33 CET

On Sun, 24 Dec 2000 14:20:29 +0100, you wrote:
>Hejka!
>
>Umówmy się jeszcze co do jednego może. Jeśli ktoś pisze list na pld-list po
>polsku, to jest to sygnał, że chce w tym samym języku prowadzić wątek i
>odpisujemy po polsku. W przeciwnym wypadku piszemy po angielsku. Oki? :>

A jak ktoś rozumie i nie przeszkadzają mu odpowiedzi po angielsku? Ja np.
nie chcę pisać po angielsku bo mało kto mnie zrozumie (dokładniej to chyba
tylko ja sam siebie zrozumiem) ale ze zrozumieniem wypowiedzi innych
problemów nie mam.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w tpsasux.com  http://hack.zone.to/